Sunday, February 27, 2011

"Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest"

go to this website u'll get the link..
http://eddysyrol.blogspot.com/2011/02/program-tv-saya-sendiri-ady-budika.html



omg!! nasib baik sempat lg nak ikut contest nie!!!... i'll try ..

oky guys for those yg nak follow this contest sila pergi ke blog ADY BUDIKA..

♫ Program macam mana korg nak terbitkan? (cth talk show, reality tv, drama bersiri etc).

sya nak terbitakan program yg berunsurkan charity talk show. Sya nak membantu golongan2 yg susah yg sememangnya memerlukan pertolongan kita. 

♫ Nama Program tersebut (cth "Masak2 bersama MAT GEBU" ).

Suara Hati.

Kalo leh terangkan sikit konsep program itu
(cth... untuk program Masak2 Bersama MAT GEBU...Program masakan ini menetegahkan isu masakan dan tiap2 minggu Mat Gebu akan memasak dengan resepi2 terkini...Dan akan ada jugak personaliti yang akan menjadi tetamunya seperti BRO BEN ASHAARI):P

Program nie berunsurkan perikemanusian . Di mana sya akan mencari golongan2 yg memerlukan utk di berikan sumbangan. Sumbangan di perolehi drpada nuffnang. Bagaimana?? drpada blog 'suara hati' anda boleh menderma sebanyak yg mungkin dengan hanya satu click dr blog tersebut. Selain drpada itu sumbangan drpada org2 ternama, menteri, selebriti dan org2 kaya.

Setiap minggu akan ada artis dan penerima yg bertuah . Kami akan menyingkapi permasalahan mereka dan cuba sedaya upaya membantu golongan ini. 

Kepada bloger yg bertuah hadiah akan d berikan sekiranya mereka tesenarai dlm the best entry utk setiap minggu. Blogger akan di adili sekiranya anda menjadi pengikut blog 'suara hati'.

Penonton akan dikenakan tiket sebanyak rm5 utuk menyaksikan talk show tersebut dan duit itu akan dimasukan dlm sumbangan rancangan tersebut . Jadi anda juga penyumbang dlm golongan2 yg susah.

♫ Station Tv mana yang korg nak siarkan? (cth 8tv).
strategic.

Sangat sesuai d buat d tv3 because tv3 is the best. Suka buat benda2 yg berkaitan dengan charity. 
♫ Ok...yang nie kira bonus..Bagaimana korg nak tarik penonton korg???

Dengan adanya selebriti2 yg terkini dan yg lama. Ada games dlm rancangan tersebut. menyanyi besama penonton. Berhibur sambil menderma. Selain drpada itu cooperate with tv3 such as concert jom heboh dan buat rancangan 2 di sana ... follow the event. ikankan d blog. buat banner 'suara hati'.  

3 comments: